- Protexx service wordt alleen versterkt bij het aanschaffen van een nieuw meubel. In elke set die je ontvangt, zit een servicecertificaat ingesloten.
Controleer altijd of je voldoende onderhoudssets hebt ontvangen. Voorbeeld: Je koopt een 2½-zits + 2-zits = 4½ zitplaatsen (totaal). Je hebt dus een onderhoudsset nodig voor 5 zitplaatsen in totaal. Halve zitplaatsen worden altijd naar boven afgerond. Op elke set staat voor hoeveel zitplaatsen deze is geschikt.
Bewaar het verkooporder van jouw meubel in combinatie met jouw servicecertificaat uit alle ontvangen onderhoudssets. Die documenten heb je nodig betreffende de garantie. Zo kan je voor de gehele serviceperiode beroep doen op de Protexx service. Indien er zich dan iets voordoet, mag je contact opnemen met ons (Dok Interiors) of direct met Protexx zelf. Hun service center staat volledig tot jouw ter beschikking. Waar nodig schakelen zij één van de servicespecialisten in zodat jouw meubel kosteloos hersteld wordt zonder voorrij- of andere kosten. Je vindt de contactgegevens van Protexx op het servicecertificaat.
De volgende aspecten zijn uitgesloten van de service:
- Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld/opzet en geweld
- Product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen