Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Beantwoorden ze toch niet jouw wenkbrauwfrons? Bel +32 (0)9 233 70 83 of mail info@dokinteriors.be ons dan gerust!

Dit hangt af van collectie tot collectie en product tot product. De levertermijn varieert tussen de 12 en 24 weken, beginnende vanaf de ondertekening van de bestelbon.

Op de site van Xooon, Henders & Hazel of Coco Maison kan je alvast nagaan of jouw meubel al dan niet snel leverbaar is. Indien dit het geval is, kan de bestelling geleverd worden binnen 1 maand of opgehaald worden in de winkel na ongeveer 2 weken. Opgelet: enkel accessoires en stoelen kunnen opgehaald worden.

Levering Oost-Vlaanderen of Antwerpen:                      Order <1500 euro: Levering+montage= 50 euro          Order >1500 euro: Levering+montage= inclusief

Levering Vlaams Brabant:                                              Order <1500 euro: Levering+montage= 70 euro        Order 1500-2500: Levering+montage= 20 euro        Order >2500 euro: Levering+montage= inclusief  

Levering West-Vlaanderen:                                              Order <1500 euro: Levering+montage= 90 euro      Order 1500-2500 euro: Levering+montage= 40 euro  Order >2500 euro: Levering+montage= inclusief

Levering Limburg of daarbuiten:                                      Levering op aanvraag. 

Jouw bestelling ophalen in de winkel is uiteraard gratis. Opgelet: Enkel kleine goederen zoals accessoires en stoelen kunnen opgehaald worden in de winkel.

Als de levering op een verdieping dient te gebeuren en er is geen lift aanwezig die groot genoeg is, dient er een buitenlift aangevraagd te worden. Dit wordt voorzien door onze levermensen. Er zal hiervoor een kost aangerekend worden.                                      Meubellift verdieping 1 t.e.m. 6= 90 euro      Meubellift verdieping 6 t.e.m. 9= 135 euro    Meubellift verdieping 10 t.e.m. 12= 230 euro

Indien levering:
Bij aankoop van de goederen wordt er een voorschot van 20% van het totaalbedrag gevraagd.                Vanaf het moment dat de goederen in ons centraal magazijn geleverd zijn, word je op de hoogte gebracht  door een mailtje van de planningsdienst.   In dat mailtje staat een telefoonnummer waarnaar je kan bellen om een leverdatum te prikken. Dit kan op weekdagen behalve dinsdag van 8u00-17u00.            Je dient dan ook het resterende bedrag over te schrijven op het rekeningnummer: BE23 4070 5110 0191 met vermelding van je verkoopsordernummer (staat linksboven op jouw order beginnend met een 4).  Je kan ook opteren om het bedrag in de winkel te komen betalen.                                                                   Het resterende bedrag dienen we verkregen te hebben alvorens de uitlevering van de goederen plaatsvindt. 

Indien afhaling:
Bij aankoop van de goederen wordt er een voorschot van 20% van het totaalbedrag gevraagd.                Vanaf het moment dat de goederen bij ons in de winkel geleverd zijn, word je op de hoogte gebracht via mail en kan je de goederen komen ophalen.        Het resterende bedrag betaal je bij afhaling in de winkel.                                                                                  Tip: Parkeer je niet in de de ondergrondse parking, maar wel in de Sassevaartstraat dichtbij de Belfius bank. Je mag daar parkeren om te laden en te lossen. Deze plek is dichtbij onze stockruimte zodat we jouw goederen vlot tot bij jouw auto kunnen transporteren. 

Vanaf het moment dat de bestelde goederen in ons centraal magazijn geleverd zijn, word je op de hoogte gebracht door een mailtje van de planningsdienst (van Verberckmoes).                                                       In dat mailtje staat een telefoonnummer waarnaar je kan bellen om een leverdatum te prikken. Dit kan op weekdagen behalve dinsdag van 8u00-17u00.            Je dient dan ook het resterende bedrag over te schrijven op het rekeningnummer: BE23 4070 5110 0191 met vermelding van je verkoopsordernummer (staat linksboven op jouw order beginnend met een 4).  Je kan ook opteren om het bedrag in de winkel te komen betalen.                                                                   Het resterende bedrag dienen we verkregen te hebben alvorens de uitlevering van de goederen plaatsvindt.

Dat kan zeker! Afhankelijk van het totaalbedrag van jouw order is dit inclusief. Indien dit niet het geval is, kost dit 30 euro.                                                                 Graag verwijzen we naar de Q&A “Hoeveel bedraagt de kostprijs van een levering” voor meer info omtrent de montage- en leverkost per orderbedrag. 

Dat kan absoluut! Hiervoor wordt een kost aangerekend. Hieronder een overzichtje:

  • Zetel 1-zit: 45 euro
  • Zetel 2- of 3- zit: 90 euro
  • Volledig salon: 130 euro
  • Kast: 110 euro
  • Vitrine kast of kleine kast: 65 euro
  • Tafel en stoelen: 65 euro

 

Indien bij levering blijkt dat jouw artikelen beschadigd zijn, en  dit niet genoteerd werd bij aflevering, gelieve ons dan onderstaande gegevens te mailen naar info@dokinteriors.be. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en trachten zo snel mogelijk op jouw klacht te reageren.

Deze gegevens ontvangen we graag via mail:

  • Duidelijke foto’s of filmpjes van de beschadigde artikelen
  • Duidelijke foto’s van eventuele beschadigingen aan de verpakking
  • Jouw ordernummer + eventuele kopie van de afleverbon (een foto met je smartphone of camera volstaat)