Protexx service wordt alleen versterkt bij het aanschaffen van een nieuw meubel. In elke set die je ontvangt zit een servicecertificaat ingesloten.
LET OP! Controleer altijd of je voldoende onderhoudssets hebt ontvangen. Voorbeeld: Je koopt een 2½-zits + 2-zits = 4½ zitplaatsen (totaal). Je hebt dus een onderhoudsset nodig voor 5 zitplaatsen in totaal. Halve zitplaatsen worden in het totaal altijd naar boven afgerond. Op elke set staat voor hoeveel zitplaatsen deze geschikt is.
Bewaar jouw verkoopsorder van jouw meubel in combinatie met jouw servicecertificaat uit alle ontvangen onderhoudssets. Dit is jouw garantiebewijs. Met dit garantiebewijs kan je voor de gehele serviceperiode beroep doen op de Protexx service. Indien zich gedurende de serviceperiode zich iets voordoet, mag je contact opnemen met ons (Dok Interiors) of direct met Protexx zelf. Hun service center staat volledig tot jouw ter beschikking. Waar nodig schakelen zij één van de servicespecialisten in zodat jouw meubel kosteloos hersteld wordt zonder voorrij- of andere kosten. Je vindt de contactgegevens van Protexx op het servicecertificaat.
De volgende aspecten zijn uitgesloten van de service:
- Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld/opzet en geweld
- Product specifieke eigenschappen zoals normale slijtage en gebruikssporen