Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Beantwoorden ze toch niet jouw wenkbrauwfrons? Bel +32 (0)9 233 70 83 of mail info@dokinteriors.be ons dan gerust!

Dit hangt af van collectie tot collectie en product tot product. De levertermijn varieert tussen de 8 en 14 weken, beginnende vanaf de ondertekening van de bestelbon.

Op de site van Xooon, Henders & Hazel of Coco Maison kan je alvast nagaan of jouw meubel al dan niet snel leverbaar is. Indien dit het geval is, dan kan de bestelling geleverd worden binnen 1 maand of opgehaald worden in de winkel na ongeveer 2 weken. Opgelet: enkel accessoires en stoelen kunnen opgehaald worden!

Kostprijs order:
  • € 0 – € 500 = € 30 leverkost
  •  € 500 – € 1.500 = € 50 leverkost
  • > € 1.500 = gratis levering
Je bestelling ophalen in de winkel is uiteraard gratis. Opgelet, enkel kleine goederen zoals accessoires en stoelen kunnen opgehaald worden in de winkel.

Dat kan zeker! Hiervoor wordt wel een montagekost aangerekend van € 30. Wanneer de totale kostprijs van het order meer dan € 2.500 bedraagt, is de montage inbegrepen.

Dat kan absoluut! Er wordt wel per zitting een kostprijs van € 25 in rekening gebracht.

Indien levering:
Bij aankoop van de goederen wordt er een voorschot van 20% van het totaalbedrag gevraagd. Vanaf het moment dat de goederen in ons centraal magazijn geleverd zijn, word je op de hoogte gebracht en dien je het resterende bedrag over te schrijven naar BE60 3631 5499 9370 met vermelding van je verkoopordernummer. Vanaf het moment van ontvangst, contacteren we jou om een leverdatum af te spreken en jouw aangekochte goederen te leveren.

Indien afhaling:
Bij aankoop van de goederen wordt er een voorschot van 20% van het totaalbedrag gevraagd. Vanaf het moment dat de goederen bij ons in de winkel geleverd zijn, word je op de hoogte gebracht en mag je deze komen ophalen. Bij afhaling van de bestelling betaal je het resterende bedrag alvorens deze mee te nemen.

Indien bij levering blijkt dat jouw artikelen beschadigd zijn, en  dit niet genoteerd werd bij aflevering, gelieve ons dan onderstaande gegevens te mailen naar info@dokinteriors.be. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en trachten zo snel mogelijk op jouw klacht te reageren.

Deze gegevens ontvangen we graag via mail:

  • Duidelijke foto’s van de beschadigde artikelen
  • Duidelijke foto’s van eventuele beschadigingen aan de verpakking
  • Jouw ordernummer + eventuele kopie van de afleverbon (een foto met je smartphone of camera volstaat)